פתח תפריט ניווט

נעל שטח סידי טייגר 2 SIDI TIGER במגוון צבעים ומידות

ה-Tecno-3 Push Flex מבטל לחלוטין את אזור הלחץ על הרגל ומשפר משמעותית את תחושת הסגירה.

מצוידת במשטח תמיכה קטן יותר על לשון הנעל, עם מערכת כיפוף מרכזית, היא מצליחה ללוות את הצרכים והקונפורמציות השונות של רוכבי אופניים שונים, מבלי ליצור אזורי לחץ יתר. זה מבטיח התאמה מיקרומטרית, מהירות סגירה / שחרור מתח וניתן להחלפה.

עיצוב חדש לגמרי וקל, מחוזק כדי למנוע דפורמציה לאחר מאמצים ולחצים ממושכים

. מעוצב בצורה אנטומית, מייצב ותומך בכף הרגל בעת דיווש. התוספות הרפלקטיביות על העקב מספקות בטיחות רבה יותר לספורטאי על הכביש, ומסייעות לאותת על נוכחות רוכב האופניים בתנאי ראות לקויה.

CTIGER2BS

תוספות ושדרוגים

 
מידה - צבע
מחיר: 1,990 ₪
משלוח חינם
משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד): 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

פרטים טכניים

פרטי המוצר
  • התקן לשמירה על העקב מתכוונן מחזק את החלק העליון ומשפר את ההתאמה על ידי סגירת גב הנעל בצורה בטוחה סביב עקב הרוכב. מתקן השמירה על העקב מהדק את החלק העליון של כוס העקב כך שהעקב לא יחליק החוצה במהלך עליות תלולות או ספרינטים.
  • ניתן לכוונן כל צד של העקב באופן עצמאי, להתאמה מושלמת. להתאמה אישית סובב את הבורג לכיוון סימן + כדי להדק את התקן שמירה על העקב ולכיוון סימן - כדי לפתוח אותו. קל משקל, קל לשימוש וניתן להחלפה.
  • · ליתר אבטחה בזמן דיווש, מתקן העקב המתכוונן החדש מסופק עם תוספות רפלקס ליותר נראות בתנאי חושך.
  • החלק העליון של חלק הבוהן מכוסה גומי כדי להתנגד ולהסיט פגיעות מאבנים או פסולת בעת רכיבה על אופניים. הוא עשוי מגומי נגד החלקה.
  • סוליית MTB SRS CARBON-GROUND מעלה את הסטנדרט לביצועי אופני הרים, יורדת כ-100 גרם לזוג בהשוואה לסוליית Dragon Carbon SRS הקודמת מבלי לוותר על כוח או עמידות.
  • סוליית ה-MTB SRS CARBON-GROUND מורכבת מבלוקים ניתנים להחלפה בבוהן ובעקב המחוברים לסוליית קרבון בינונית, בתוספת לוחית ה-MTB החדשנית להחלפה, שנועדה למנוע נזק לסוליה ממגע דוושה.
no-lazy