פתח תפריט ניווט

נעל שטח סידי דרגון SIDI DRAGON 5 MEGA בצבע שחור

מערכת הסגירה SOFT INSTEP CLOSURE הינה רצועה רחבה ומעוקלת אנטומית בשילוב עם כרית EVA רכה בצורת תרמו המפזרת את הלחץ באופן שווה.

מערכת סגירת ה- SOFT INSTEP CLOSURE מתכווננת משני הצדדים, כדי למרכז באופן מושלם את כרית ה-EVA על פני כף רגל גבוהה או נמוכה. המערכת מייתרת את הצורך ב-High Instep Extender. ניתן להחלפה את מערכת הסגירה הרכה.

TECNO-3 PUSH SYSTEM מותאם לכל אורך הנעל, תוך התאמת החלק העליון לצורת כף הרגל להתאמה אישית.

הסגרים האמינים והניתנים להחלפה המפורסמים של SIDI משופרים על ידי חומר חדש לגמרי של SIDI Wire שאינו מחייב לחלוטין עבור התאמות אינטואיטיביות וחסרות מאמץ תוך כדי תנועה. ניתן לכוונן את TECNO-3 PUSH תוך כדי רכיבה, הודות לכפתור חדשני שניתן ללחוץ עליו כדי להרים את האבזם ולהקל על ההתאמה.
CDRAG5CCMMATT

תוספות ושדרוגים

 
מידה
מחיר: 1,380 ₪
משלוח חינם
משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד): 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

פרטים טכניים

פרטי המוצר
  • רצועות VELCRO HIGH SECURITY עם שיניים פולימר ננעלות משולבות, הנצמדות זו לזו כאשר הרצועה סגורה. תכונה זו הופכת את הסגירה לאבטחה יותר והרצועה הופכת בלתי ניתנת להזזה.
  • ישנה תמיכה בעקב. פלסטיק בעל צורה אנטומית, מפחית החלקת עקב ומספק העברת כוח מוגברת. מספק הגנה נוספת לכף הרגל במקרה של התרסקות.
  • החלק העליון של חלק הבוהן מכוסה גומי כדי להתנגד ולהסיט פגיעות מאבנים או פסולת בעת רכיבה על אופניים. הוא עשוי מגומי נגד החלקה.
  • סוליית MTB SRS CARBON COMPOSITE מורכבת מארבעה תוספות מוברגות, ניתנות להסרה בקלות ולהחלפה. בנוסף ניתן להתקין מגן אצבעות אופציונלי באמצעות אותם ברגים כמו התוספת. לוחות הדריכה והברגים של SRS זמינים כחלקי חילוף. זה תואם ספייק אצבעות.
no-lazy