פתח תפריט ניווט

נעל שטח סידי איגל SIDI EAGLE 10 בצבע שחור

מערכת הסגירה SOFT INSTEP CLOSURE הינה רצועה רחבה ומעוקלת אנטומית בשילוב עם כרית EVA רכה בצורת תרמו המפזרת את הלחץ באופן שווה.

מערכת סגירת ה- SOFT INSTEP CLOSURE מתכווננת משני הצדדים, כדי למרכז באופן מושלם את כרית ה-EVA על פני כף רגל גבוהה או נמוכה. המערכת מייתרת את הצורך ב-High Instep Extender. ניתן להחלפה את מערכת הסגירה הרכה

TECNO-3 SYSTEM מותאם לכל אורך הנעל, תוך התאמת החלק העליון לצורת כף הרגל להתאמה אישית.

הסגרים האמינים והניתנים להחלפה המפורסמים של SIDI משופרים על ידי חומר חדש לגמרי של SIDI Wire שאינו מחייב לחלוטין עבור התאמות אינטואיטיביות וחסרות מאמץ תוך כדי תנועה.

CEAGLE10BK

תוספות ושדרוגים

 
מידה
מחיר: 1,100 ₪
משלוח חינם
משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד): 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

פרטים טכניים

פרטי המוצר
  • ה-HEEL CUP משולב, עם עיצוב חדש ומשקל קל, מחוזק כדי למנוע עיוותים לאחר מאמצים ולחצים ממושכים.
  • מעוצב בצורה אנטומית, מייצב את כף הרגל תוך כדי דיווש. תוספות הרפלקס על העקב מספקות בטיחות רבה יותר לספורטאי על הכביש, ומסייעות לאותת על נוכחות רוכב האופניים בתנאי ראות לקויה.
  • נעל זו קלה יותר וביצועית יותר
  • סוליית Sidi MTB החדשה עשויה מניילון עם תוספות PU (פוליאוריתן). צורת הדריכה הסוליה תוכננה במיוחד עבור אופני הרים, היא מאפשרת אחיזה טובה, מקלה על פיזור בוץ ומעניקה את היציבות הנכונה.
  • התוספת המרכזית עם הלוגו של Sidi עובדת כמונעת החלקה והיא פרקטית ושימושית במיוחד למשתמשים הפחות מנוסים. אזור האצבעות הנתון יותר לבלאי, במיוחד בהליכה, יכול להיות מוחלף על ידי ברגים ועדיין מציע אפשרות להרכיב קרמפונים לשיפור האחיזה בשטחים בוציים במיוחד. SR17 מייצג את התוצאה האולטימטיבית במונחים של קשיחות לדיווש וכיפוף להליכה.
no-lazy