פתח תפריט ניווט

כסא תינוק אחורי לסבל QIBBEL AIR במגוןן צבעים

Qibbel Air: המושב האחורי הקל ביותר עבור האופניים שלך
לקפיצה למאפייה, לשיעור שחייה או לצאת לטיול אופניים נחמד ביחד.

עם המושב האחורי Qibbel, אתה יכול לקחת את ילדך איתך לכל מקום. מושב אחורי על האופניים שלך מושלם לילדים בגילאי 9 חודשים עד 6 שנים (או עד 22 קילו).

המשימה של Qibbel היא לייעל את חווית הרכיבה שלך ומושב אחורי קל משקל הוא פריט חיוני לכל משפחת רוכבי אופניים.

מסיבה זו פיתחנו את מושב האופניים הקל ביותר בהולנד. הודות לתמיכה בגב העשויה רשת חומר קל במיוחד, עמיד ומאוורר ילדכם יחווה נוחות מלאה במושב במשקל של 2.5 קילו בלבד.

Q90

תוספות ושדרוגים

 
צבע
מחיר: 760 ₪
משלוח חינם
משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד): 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • משלוח בקנייה מעל 250 ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

פרטים טכניים

פרטי המוצר
  • הרכבה מהירה במיוחד
  • עצבני לגבי הרכבה? לא נחוץ. מכיוון שאנו שואפים להבטיח חווית רכיבה חסרת דאגות, מושבי האופניים שלנו קלים להתקנה. אתה אפילו לא צריך כלים! אתה יכול לחבר את המושב בקלות על המנשא האחורי על ידי שימוש בכפתור הסיבוב. אתה יכול למשוך את השחרור בצד האחורי, שנמצא במרחק בטוח כך שילדך לא יוכל להגיע אליו, ולהוריד את המושב ברגע.
  • עם ילד חסר מנוחה ותיק תפוח, אתה רוצה להיות מסוגל להתאים את מושב הילד שלך במהירות. אנחנו מבינים את זה. זו הסיבה שהחגורות, רצועות הרגליים והמשענות של מושב Qibbel Air קלים במיוחד להתאמה.
  • האם ברצונך להתקין את מושב האופניים Qibbel Air על גב האופניים שלך? אם כן, בדקו אם רוחב מנשא המטען שלכם בין 11 ל-17 סנטימטרים ויכול לשאת לפחות 27 קילו. קוטר הצינור חייב להיות 10 עד 22 מ"מ. עבור צינורות דקים (קוטר של 10 עד 14 מ"מ), יש לנו הוספה מיוחדת. התוסף הזה מסופק כסטנדרט, כך שתוכל להתחיל להשתמש במושב האחורי שלך מיד! זקוק לעזרה? שאל את חנות האופניים המקומית שלך לייעוץ.
  • אין מנשא על האופניים שלך? אין בעיה! עם חיבור המסגרת, אתה מחבר את מושב האופניים לתושבת מעל הגלגל האחורי. פתרון נוח זה אומר שאתה יכול לקחת את ילדך איתך לכל מקום! ניתן להרכיב את חיבור המסגרת על מסגרות עגולות וסגלגלות בקוטר של 28 עד 40 מילימטרים.
no-lazy